Hoe krijg je medewerkers actief op LinkedIn?
De theorie is goed, maar de praktijk maakt het verschil. En je kent het wel. Je hebt een ontzettend inspirerende training gehad maar na een week verval je weer in bekende gewoontes. Jammer, maar helaas is dat vaak de praktijk.
Speel de Business Game
Om na een Masterclass LinkedIn de deelnemers direct actief te krijgen en te houden heb ik de speciale LinkedIN Business Game ontwikkeld. Zo worden medewerkers direct uitgedaagd om actief te worden en connectie te maken in de online zakelijke wereld. Ze leren anders naar hun dagelijks werk te kijken, te denken als redacteurs en schrijven hun eerste eigen blogs. Gedurende een periode van 1 maand verzamelen de deelnemers punten door hun online gedrag op LinkedIn. Door dit wedstrijd element wordt het geleerde direct in de praktijk gebracht en zullen de eerste successen zich gaan aftekenen. Gedurende de looptijd van 4 weken van deze game kunnen de deelnemers altijd contact opnemen voor hulp en advies. Natuurlijk alleen maar via LinkedIn, de telefoon en mail zijn taboe 🙂
En de winnaar is …
De LinkedIn Business game wordt afgesloten met een bijeenkomst van ongeveer 2 uur, waarbij de successen en leermomenten gedeeld zullen worden en een prijswinnaar kan worden vastgesteld. Vanzelfspreken ontvangt hij of zij een leuke prijs. Maar de echte winnaar is de gehele organisatie. Want het is bewezen. De LinkedIn Business Game levert actieve en gemotiveerde medewerkers op. Medewerkers die positief jouw merk uitdragen en ambassadeurs van jouw organisatie worden. Ik noem ze dan ook met trots: MedeMerkers 🙂
Resultaat
Binnen 4 weken ziet u direct de resulaten van uw MedeWerkers. Zij maken afspraken met nieuwe relaties via LinkedIn en kunnen samen eenvoudig zichtbaarheid voor uw organisatie realiseren. Een zichtbaarheid die zich bewezen vertaald in een media-waarde tussen de 15.000 en 30.000 Euro per maand!